Mūsų entuziazmas ir darbo etika padeda užtikrinti nuolatinį klientų pasitikėjimą. Rinkos gigantai dažnai siūlo one size fits all strategiją, tačiau mums darbas yra aistra, o ne rutina. Iššūkiai mus įkvepia siekti dar geresnių rezultatų.
REGO Group pagalba svarstant ar pasilikti senose biuro patalpose Vilniuje, ar ieškoti naujų buvo neįkainojama. Nuo pat bendradarbiavimo pradžios galėjome pasikliauti REGO konsultantų kompetencija ir žiniomis, todėl sprendimo priėmimas tapo kur kas lengvesnis ir greitesnis. Evita – puiki partnerė, su kuria buvo malonu bendrauti, jos proaktyvus darbo stilius “vedė” mus viso proceso metu, ji puikiai atstovavo mūsų interesus tiek derantis su senuoju nuomotoju, tiek išsirinkus naująjį. REGO Group profesionalumas ir sukaupta patirtis leido mums pilnai jais pasitikėti ir išsirinkti geriausią sprendimą, kuriuo šiai dienai labai džiaugiamės.
Vykdančioji Direktorė
Biuro pokyčiams pasirinkome partnerį, kuriuo galėjome pasitikėti viso proceso metu. REGO Group komandos profesionalumas, įžvalgos ir lankstumas padėjo pasiekti tikslą, kurio rezultatas mus itin džiugina ir atitinka lūkesčius.
Generalinis direktorius
REGO Group, kaip mūsų partneris, suteikė mums neįkainojamą pagalbą. Jie mums pateikė išsamias komercinio nekilnojamojo turto įžvalgas ir naujausius palyginamuosius tyrimus. Be to, REGO Group padėjo mums organizuoti susitikimus su įvairiais patalpų valdytojais, kuriuos kartu iš anksto pasirinkome. Andrius ir jo komanda labai greitai suprato mūsų poreikius. Jie padėjo mums stiprinti vietos požiūrį ir plėtoti mūsų strategiją. Nuo pirmojo susitikimo iki didžiojo atidarymo, REGO Group visada buvo šalia mūsų, pasirengę patarti, kai labiausiai to reikėdavo. Tai buvo puiki partnerystė. Dėkojame REGO Group komandai!
Direktorius
Mes pasirinkome Vilnių kaip mūsų naujojo paslaugų centro vietą ir paskyrėme Rego atstovauti mums biuro įsigijimo procese. Andrius visą laiką buvo labai aktyvus, visada pasiekiamas ir užtikrino, kad jokia smulkmena nebūtų praleista. Be to, jis puikiai išmano rinką, turi stiprų komercinį suvokimą ir yra labai malonus bendrauti.
Direktorius, BMI NT
Mes pasirinkome REGO Group kaip partnerį ieškodami biuro Lietuvoje. Andrius mus lydėjo viso kelionės metu, renkantis tiek laikiną, tiek nuolatinį biurą, pateikė įvairias galimybes ir palaikė mus derybų procese. Jo profesionalus požiūris, lankstumas ir gebėjimas prisitaikyti prie mūsų kintančių poreikių, taip pat noras eiti toliau nei paprasta paieška, padarė šį procesą kuo sklandesniu.
SSC Vadovė
Sutikau Andrių, kai ieškojau biuro patalpų mūsų Europos filialui. Vertinome Vilnių ir Kauną kaip galimas parinktis. Andrius pasirodė puikiu partneriu. Jis iš anksto išanalizavo visus galimus patalpų variantus, pateikė juos labai glaustai, išdėstė privalumus ir trūkumus, kaip jis juos matė, ir lydėjo mane apžiūrint galimas patalpas. Rekomenduočiau Andrių kaip pirmąjį kreipimosi dėl komercinių patalpų Lietuvoje asmenį. Jis yra tikras specialistas ir su juo labai malonu bendrauti.
CEO
Dėmesys smulkmenoms ir klientų atstovavimas, kurį suteikė Andrius iš REGO Group, buvo nepalyginamai aukšto lygio. Be galo didelis įžvalgumas į Lietuvos komercinio nekilnojamojo turto rinką ir projektų valdymas pagal individualius poreikius, leido mums laiku patenkinti ir viršyti kliento poreikius, neviršijant numatytų investicijų. Tikras profesionalas.
Vyriausias konsultantas
“REGO” įtraukimas į pagalbą ir patarimų teikimą, siekiant įsteigti OAG pirmąją biurą Kaune, buvo puikus sprendimas. Jų pagalba, nustatant tinkamus objektus, derinant nuomos ir finansinius terminus, taip pat palaikant mus per biuro pritaikymo procesą, užtikrino, kad mūsų biuras būtų sėkmingai atidarytas kaip planuota ir pagal biudžetą. Andrius buvo fantastiškas šio projekto partneris, o jo stipri patirtis šioje srityje suteikė mums daug pasitikėjimo, kad esame saugiose rankose.
Finansų direktorius